مرداد، بامداد روز چهاردهم.

خودم هم زیرزیرکی همین را از خودم می‌پرسم. هرکس دیگر هم بپرسد حق دارد. بپرسد که مریضی این‌‌طور می‌کنی با خودت؟ خب تو که این‌قدر کمبود وقت داری، به خواب نمی‌رسی، جسمت کم آورده، چه برسد به مخت، خب کنسرت نرو، مهمان دعوت نکن که مجبور باشی غیر از خود ساعت مهمانی، بشور و بساب کنی، کتاب نخوان، خبر نخوان، فیلم نبین. به جایش بخواب. دراز بکش. شما بپرس مریضی این‌طور می‌کنی با خودت، که من هم جمله‌ات منعقد نشده جواب بدهم بله مریضم. مدت‌هاست جزیی از وجودم شده. من کارپرست، یک‌جایی در زندگی‌ام تصمیم گرفتم به کتاب و کنسرت و دوست و خواب همان‌قدر وزن بدهم، که به کار. حالا دیگر ترشی جا افتاده شده. اگر به این کارها نرسم، رضایت از زندگی‌ام سقوط می‌کند ته چاه. برای همین وقت‌هایی که این‌طور حجم کار می‌زند بالا، این‌طور جان می‌کنم بقیه چیزها هم سرجاشان بمانند. حداقل آن مقداری که شروع نکنم فحش بدهم به خودم و زندگی‌ام.

پاسخی بگذارید

