مرداد، بامداد روز پانزدهم.

پیغام دادند که بیداری؟ گفتم چیزی شده؟ گفتند نه بابا! خواستیم حالت را بپرسیم. خوبی؟ بعد به این حال من به تلفن که هر زنگ تلفن یک خبر بد است مگر این‌که خلافش ثابت شود، خندیدیم. آخرش هم قرار فلافل‌خوری و گپ زدن در یکی از همین شب‌ها را گذاشتیم. حالم به تلفن‌ها و پیغام‌های ناگهانی خوب می‌شود یک روزی؟

1 نظر برای “مرداد، بامداد روز پانزدهم.

  1. نه که بخوام بترسونمت ها! ولی خب… امیدوارم که خوب بشه حالت و مثل من از تلفن بیزار نشی. نه که من تجربه های تو رو داشته باشم، ولی خب درد عجیبی کشیدم از تلفن. خوشجالم که اینجا ماهی یه بار زنگ میخوره اونم من جواب نمیدم

پاسخی بگذارید

