مرداد، روز بیست و پنجم.

راست می‌گویند. دلم که با چیزی صاف نباشد، تفاوت بعد و قبلم خیلی رو و واضح است. هر چه‌قدر هم تلاش کنم یک سطحی از عملکرد را نگه دارم، اما معلوم است تمام قد آنجا هستم یا نه، دل داده‌ام یا نه. این را از قبل هم می‌دانستم. که مهم است کاری یا موقعیتی انتخابم باشد، در آن احساس رضایت کنم، وگرنه باید رهایش کنم. بمانم هم خودم را بیشتر زخم می‌زنم، هم آن کار آن‌طور که می‌شده پیش برود، پیش نمی‌رود. لابد همکارهای آدم هم بعد از یک مدتی باید این را بفهمند که اگر می‌خواهی این آدم بیشترین توانش را بگذارد وسط، فقط کافی است دلش را وصل نگه داری. یک چیزی ترکیب از احساس رضایت تیمی، احساس یادگیری، احساس موثر بودن، احساس شنونده بودن و شنیده شدن، زیر سوال نرفتن حق انتخاب، یک‌رو بودن آدم‌ها و چیزهایی از این دست‌.

پاسخی بگذارید

