مهر، روز هجدهم.

این روزها هر چه‌قدر هم که بیشتر فرو رفتن در باتلاقی است که این همه سال خودم را از آن مصون نگه داشته بودم، هر چه‌قدر هم که خاک بر سری دارد، حداقل خوبی‌اش این است که تکلیفم با خودم مشخص است. دیگر خودم را دعوا نمی‌کنم که چرا اولویت‌هایت تغییر کرده است. حالا دیگر پذیرفته‌ام خوشی‌های این طرف زندگی برایم کافی نیست. دارم خیلی از چیزهایی را که می‌خواسته‌ام و فعلا بلندپروازی دیگری ندارم. حداقل نه تا وقتی که آن یکی طرف زندگی را سر و سامان بدهم و هم سطح کنم‌. سال‌ها طول کشید تا شک تبدیل به اطمینان این روزها شود. سال‌ها. دیر است؟ به هر حال همین است که هست. به جایش جاهای دیگر زندگی چیزهایی دارم که بالیدنی‌اند و عمیق خواستنی. حتی اگر دیگر کافی نباشند.

1 نظر برای “مهر، روز هجدهم.

  1. علی می‌گوید:

    زخم زننده
    مقاومت ناپذير
    شگفت انگيز و پر راز و رمز است
    آفرينش و
    همه آن چيزها
    که «شدن» را
    امكان می دهد.

    مارگوت بیگل/ ترجمه الف بامداد

پاسخی بگذارید

