آبان، روز اول.

چه کسی این پیچیدگی را راه داد در این زندگی؟ خودم؟ اگر قرار به پسندیدن بسته است، باید کل‌اش را بپسندی؟ نمی‌شود که فقط خوب‌هایش و کیف‌هایش بماند و زجرهایش را بگذاری کنار و بگویی که ممنون؟ لطفا این‌جا زندگی ساده باشد، سر راست، شبیه خیلی‌های دیگر؟ سلول سلولم می‌خواهند که بیاید. عقلم می‌گوید نه. سرم از درد در حال ترکیدن است. از این‌که چیزی که منطقی است را می‌فهمم اما نمی‌توانم طبقش عمل کنم، آزارم می‌دهد. یک عمر از خودم مراقبت کردم که افسار منطق از دستم در نرود. حالا که مرز را رد کرده‌ام، … چه می‌شد اگر این جای زندگی این‌قدر پیچیده نبود. یک کمی دنیا آسان‌تر می‌گرفت به من. به ما … دلم لب‌هایش را می‌خواهد. تن‌اش. خودش.

پاسخی بگذارید

