آذر، روز بیستم.

گفت فکر می‌کند من دارم خودم را گول می‌زنم و تظاهر به چیزی می‌کنم که نیست. جواب این حرفش را مستقیم ندادم. از خودم دفاع نکردم که نه! این طور نیست. به این دلیل و آن دلیل این واقعیت وجود من است. چون هنوز ماجرا آن‌قدر نو هست که همه ابعادش را ندانم. که هنوز پر از شک باشم و نیاز داشته باشم تجربه بیشتری کنم تا بهتر بفهمم چه کاره‌ام. به جایش حرف زدم. از همه فکرها و ماجراهای داخل مغزم در این مدت. از چیزهایی که کشف کرده‌ام. از سوال‌ها و شک‌هایی که سرشان ایستاده‌ام و دنبال جوابشان هستم. یک جایی این وسط‌ها هر دو موافق بودیم که بها دادن به این بخش از وجود یک انتخاب است. می‌شود نادیده‌اش گرفت یا حتی وزنی بیشتر از آن‌ چه هست به آن داد. من؟ انتخاب نهایی‌ام را هنوز نمی‌دانم. اما الان انتخاب‌ام تجربه کردن است. باید تجربه‌اش کنم تا بفهمم چند چند هستم با خودم. برای پیش آمدن فرصت این تجربه انتظار می‌کشم.

پاسخی بگذارید

