دستادست.

مدت‌هاست به دستادستی‌ها قول داده ام درباره‌شان این‌جا بنویسم. شاید کمکی بشود که چند نفری بیشتر بشناسندشان. به بهانه پنجمین بازارچه‌شان در تهران بالاخره می‌خواهم به این قول عمل کنم. دستادست یک فروشگاه آنلاین اینترنتی است، برای فروش دست ساخته‌های تولیدکنندگانی که در روستاها و شهرهای کوچک، هنر قابل عرضه دارند، اما دسترسی به بازار ندارند. دستادستی‌ها با این کار می‌خواهند هم این تولیدکنندگان را توانمند کنند و هم به حفظ هنرهای بومی کمک کنند. این‌جا خیلی خوب توضیح داده‌اند کی هستند و چه کار می‌کنند (+). پنجمین بازارچه دستادست در تهران، 12 تا 14 اسفند برگزار می‌شود. اطلاعات بیشترش این‌جاست (+).

 

4 نظر برای “دستادست.

  1. علی می‌گوید:

    ممنون صفورا. ممنون از تو و دستادستی ها. از آشنا شدن با دستادست و این ایده و کار خوب و انجامش ذوق کردم. پازل طرح من هم کاملتر شد. فقط نپرس کدوم طرح.

  2. علی می‌گوید:

    قیلا برات نوشته بودم. خیلی ها دارن بهم کمک میکنن. طرحم به روستاها مربوط میشه. از دیشب که با دستادست آشنا شدم دو تا جمله ی مهم رو به طرحم اضافه کردم. بازم ممنون از تو و دستادست.

پاسخی بگذارید

