من.

می‌گوید برگرد سر خانه و زندگی‌ات. دلم برایت تنگ شده. من چرا دلم برای چیزی تنگ نشده؟ می‌خواهم برگردم به راحتی خانه‌ام، اما دلم نه برای چیزی، نه برای کسی پر نمی‌کشد. مثل همیشه‌ام نیست. چرا؟ از ترس. ترس سقوط. انگار همه نیروهایم روی سر پا ایستادن متمرکز شده. دلم دوستی، خانه‌ام، دوست داشتنی‌هایم را می‌خواهد، اما برای این‌که سر پا بمانم، انگار برخلاف همیشه‌ام کمتر به اطرافیانم فکر می‌کنم. این هم ترسناک است. این حجم خواستن و ندادن، این حجم توجه به خود تا کی می‌شود ادامه داشته باشد؟

پاسخی بگذارید

