من.

تو اولین نفری بودی که برایش از این عمیق‌ترین ضعفم و سیاه‌ترین بخش وجودم گفتم. از ترس ترک شدن که فلجم می‌کند. وادارم می‌کند ترک کنم قبل از این‌که ترکم کنند، مدام شک کنم به خودم و به رابطه‌هایم که آیا من خواستنی‌ام، پرفکشنیستی که همیشه داشته‌ام و برای من در خود تخریبی شدید بروز پیدا کرده، ترسی که وادارم می‌کند اصلا از همان اول دل ندهم. کسی این بخش وجود من را ندیده، چون بلدم چه‌طور نشانش ندهم. حتی بلدم چه‌طور از چشم خودم هم پنهانش کنم. برایت گفتم تا سارا سر و کله‌اش پیدا نشده بود نفهمیده بودم چنین زخمی دارم. ترکم کرده بودند بدون این‌که توضیحی بدهند، مرده بودند کسانی که تنها آرامش زندگی‌ام بودند. بعد طی چند سال سارا و علی بدون این‌که بدانند زخمم را شستند و تمیز کردند که آماده هم آمدن بشود. اما رفتن ها و مردن ها ادامه پیدا کرد. تا سر و کله فا. پیدا شد و بعد سر و کله تو. با شما حس کردم دارم درمان می‌شوم، کمرم دارد صاف می‌شود. اما با این اتفاق فهمیدم که هنوز چه‌قدر شکننده‌ام. که به آنی زخم سر باز می‌کند. که هر چه روی هم چیده‌ام فرو می‌ریزد و من دوباره در سیاه‌ترین بخش وجودم فرو می‌روم. پرسیدم من کی خوب می‌شوم؟ تو گفتی مگر می‌شود خوب شد؟ تو انگار مدت‌هاست پذیرفته‌ای ما همینی که هستیم می‌مانیم. من؟ هنوز دلم می‌خواهد امید داشته باشم.

پاسخی بگذارید

