دور، نزدیک – ۲۹

بلیتم را که فرستادند، تا دو روز مغزم کار نمی کرد. مگر امکان دارد؟ اصلا تا همین ده روز پیش همچین گزینه ای وجود نداشت. همه پروازها از قطر و جاهای دیگر بود. هزار تا اگر را باید بگذارم کنار هم که اگر بلیت من را زودتر خریده بودند و این قدر گره نخورده بود و طول نکشیده بود، اگر ایرفرانس یک هفته دیرتردوباره پروازهایش راه می افتاد، اگر … اگر… حالا من پروازی دارم که ده ساعت در پاریس توقف دارد. یعنی می شود این سفر شدنی باشد؟ یعنی می شود این سفر آرزوی دیگری را هم برآورده کند و بتوانم شما را ببینم؟ مگر می شود یک سفر این طور دست بگذارد روی این تعداد آرزوهای آدم و وعده بدهد بیا برایت برآورده شان کنم. کاش بشود. کاش بشود.

3 نظر برای “دور، نزدیک – ۲۹

    • سلام، ده ساعت توقف دارم. اگر بتونم ویزای ترانزیت بگیرم میام بیرون از فرودگاه که علی و سارا رو ببینم. تو رو هم خوشحال میشم ببینم.

پاسخی بگذارید

