هم‌خانه.

هم‌خانه آمده است حرف‌های آخر را بزنیم و قرار و مدارهای آخر را بگذاریم. کمی ترسیده‌ام. از این‌که هم‌خانه مهمانی نیست که این مدت تحت همه قوانین من و مدل زندگی من زندگی کند. قرار است وسایلی جابه‌جا شود و چیزهایی در خانه رنگ و بوی او را بگیرد. من همیشه برای این خانه شبیه خرس ماده‌ای در بهار بوده‌ام که هر لحظه آماده حمله به هر نوع چیزی است که ممکن است سلامت توله‌هایش را به‌خطر بیندازد. آمدم این خانه تا بتوانم هر غلطی خودم دلم می‌خواهد بکنم و مجبور نباشم به حرف کسی تن بدهم یا با کسی سر چیزی توافق کنم. حالا انگار آن دوران و این نیاز گذشته. حالا کنجکاوم برای اولین بار خودم را در چنین چالشی محک بزنم. این‌که ببینم چه‌قدر می‌توانم کوتاه بیایم. من هیچ‌وقت آدم خوابگاه و اتاق مشترک و هم‌خانگی نبوده‌ام. حالا انگار یک تمرین بی‌خطر است که امتحان نکرده از دنیا نروم! فقط سوالم از خودم این است که مطمئنی در این حال و اوضاعی که داری زمان همچین تجربه کمرشکنی بود؟

پاسخی بگذارید

