تو.

در بغل‌ام جایش داده بودم و نوازش‌اش می‌کردم تا شاید کمی حال‌اش بهتر شود. گفتم یک پارتنر موقت پیدا کرده‌ام. چشم‌هایش غمگین شد، نگاهش را دزدید و گفت نمی‌دانم خوشحال باشم یا ناراحت. بی‌شعورم؟ بی‌شعورم. چرا گفتم؟ چی فکر کرده بودم با خودم. اصلا فکر کرده بودم؟ فقط انگار فکر کرده بودم اگر بداند کمی بهترم خوشحال‌اش می‌کند. که بداند دارم سعی می‌کنم ادامه بدهم و زندگی کنم. من لعنتی می‌دانم که خوشحالی من خوشحال‌اش می‌کند، حتی اگر این‌طور ته چشم‌هایش اشکی شود… لعنتی می‌دانی و می‌دانم که بلدم حال‌ات را خوب کنم. حتی با گرفتن دست‌ات و نوازش‌ات‌ از زیر میز، پنهان از بقیه. که حال بدت برود پایین و لبخندت برای مدتی هم که شده برگردد… لعنتی عادت کردن به نداشتن‌ات سخت بود. اما انگار که شده. انگار که یک حفره خالی بزرگ این وسط است، انگار همه چیز یک خاطره دور دور است، انگار زخم‌اش دیگر خون نمی‌آید. فقط یک غم عمیق آرامی آن ته‌ها جریان دارد…

پاسخی بگذارید

