دخترک.

آن طرف انبوه مهمان‌ها مشغول خوش و بش و معاشرت بودند. دخترک صدایم زد که بروم در اتاق، دور از هیاهو. دخترک پریشان بود. گفت حس کردم می‌توانم این ماجرا را برای تو تعریف کنم. بعد شروع کرد از سر تا تهش را گفتن. درباره تردیدهایش حرف زد و آخرش گفت این موضوعی نیست که بتوانم درباره‌اش با هر کسی گفتگو کنم. اما دلم می‌خواهد درباره‌اش حرف بزنم که بفهمم این اتفاق عجیب است؟ من عجیب‌ام؟ این رابطه اشتباه است؟ لبخند زدم به دخترک. گفتم تو عجیب نیستی. این رابطه هم عجیب نیست. شک نکن به خودت.

پاسخی بگذارید

