دوم دی نود و پنج.

داشتیم سر یک برنامه‌ای حرف می‌زدیم. یک چیزی گفت در این مایه‌ها که آن موقع نیستم عزیز دلم. آشفته شدم. گفتم من عزیز دلت نیستم. چه‌طور کلمه‌ها را این‌قدر راحت بریز و بپاش می‌کنی؟ گقتم من حتی به هرکسی هم نمی‌توانم بگویم عزیزم. کلمه‌ها بار معنایی دارند. گفت فرهنگ آدم‌ها با هم متفاوت است. قضاوت نباید کرد. گفتم کلمه‌ها مهم‌اند. و بعد فکر کردم با این‌که به تفاوت آدم‌ها قائلم، اما همین‌هاست که من را به آدمی نزدیک یا دور می‌کند. آدمی که کلمه‌ها را بریز و بپاش می‌کند و همه کلمه‌ها کارکردش برایش در حد است و بود است، از من دور است. خیلی دور.

پاسخی بگذارید

