کلمه‌ها.

شمایی که یک کلمه‌هایی را در مکالمه‌های معمول روزانه‌تان این‌قدر عادی استفاده می‌کنید، مثلا به همه می‌گویید عشقم، عزیز دلم یا گفتن عاشقتم این‌قدر شنیدنش از زبانتان معمول است، وقتی واقعا منظورتان مفهوم این کلمه‌هاست در مقابل آدمی که واقعا مخاطب این کلمه‌هاست، تفاوتش چه‌طور معلوم می‌شود؟ یک کلمه‌هایی توان زیر و رو کردن دارند، اما انگار با استفاده بی‌جا و دم دستی‌شان خاصیتشان از دست می‌رود. روزمره و عادی می‌شود. من مخاطب با شنیدن این کلمه‌ها باید که قلبم تندتر بزند، اما کم‌کم در مقابلشان سر می‌شوم. من دلم نمی‌خواهد این کلمه‌ها عادی بشوند. دلم می‌خواهد وقتی می‌گویمشان عمق معنی‌اش معلوم باشد. دلش را از جا بکند و قلبش توی سینه‌اش دیگر جا نشود.

1 نظر برای “کلمه‌ها.

  1. کاملا باهات موافقم. معنی رو می سوزونن بعضیا. انگار اصلا معنیش رو نمیدونن. بارش رو حس نکردن. نمیدونن چقدر یه کلمه به ظاهر معمولی میتونه تاثیر داشته باشه.

پاسخی بگذارید

