روزانه‌‌های رها.

بر اساس تجربه سال گذشته مزرعه و دو ماه اول سال دوم مزرعه، پیش‌نویس یک تقویم سالیانه برای مزرعه درآوردم که به تدریج با پیش رفتن سال دوم تکمیل می‌شود. گزارش تصویری مزرعه که کلی برایش وقت و ذوق گذاشتم و نتیجه‌اش برایم بسیار راضی‌کننده بود هم خیلی کمک‌ام کرد. تقویم سالیانه را که در می‌آوردم احساس رضایت می‌کردم. از ادامه‌دار بودن و قابل ارزشیابی و بازبینی و تصحیح بودن کاری که می‌کنم. این‌که کاری که می‌کنم مقطعی نبوده و می‌شود سال دومش را هم تجربه کرد و بهتر و با کیفیت‌تر اجرایش کرد. این‌که در طول اجرای سال اول روند کمابیش خوب و کاربردی ثبت شده و می‌شود حالا روی روندی ثبت شده حرف زد هم نکته مثبت دیگرش است. نمی‌دانم سال بعد کجا هستم، اما از این خوشحالم که می‌توانم مستنداتی از خودم به جا بگذارم که به درد بعدی‌ها بخورد.

پاسخی بگذارید

