او.

فکر نمی‌کردم این‌قدر ردپایش در زندگی‌ام معلوم باشد. همین رابطه کوتاه هم کار خودش را کرده. سر هر بزنگاهی یادم می‌افتد اگر او بود این‌طور می‌گفت یا من این را می‌گفتم. او این طعم را دوست دارد و آن یکی را ندارد. این‌جا بود فلان کار را می‌کرد. چه‌طور در همین مدت کوتاه این‌قدر بلدش هستم؟ نه این‌که زیاد و کامل است، اما باورم نمی‌شد که همین‌قدر هم بشود کسی را در این مدت زمان بلد شد. یک روز آنتن نداشتیم. جای خالی‌اش پیدا شد. به تمدن که برگشتیم برایش نوشتم دلم برایت تنگ شده. پاسخ داد دروغگو.

پاسخی بگذارید

