او.

حالش بد است. خیلی بد. آن‌قدر که چند دقیقه از نزدیک دیدن‌اش بغض‌ام را بالا می‌آورد و می‌ترکاند. آن‌قدر که مغزم پر از سوال پس چرا خوب نمی‌شود می‌شود. سوال من چه کار می‌توانم بکنم. و دوباره درد این واقعیت که اگر من نبودم آن روز خودش را کشته بود و راحت شده بود و این‌قدر عذاب نمی‌کشید می‌آید بالا. دوباره به آن‌جا رسیده‌ام که باید انتخاب کنم. این‌که توان روحی ادامه دادن دوستی‌ای این‌قدر پر تنش را دارم یا نه. در این چند وقت بریده بودم. انتخاب کرده بودم که بس است. اما انگار نمی‌شود. وقتی دیدن حالش هنوز این‌قدر درد دارد، یعنی او برایم تمام نشده. او انگار جزیی از من است که هر چه‌قدر هم کم‌رنگ و پررنگ شود تمام نمی‌شود. اگر بخواهم ادامه بدهم باید از خودم بیشتر مراقبت کنم. باید فاصله را حفظ کنم. که کمتر زخم بخورم. باید سرم را با قصه‌های دیگر گرم کنم که دردش نتواند همه‌ام را اشغال کند.

پاسخی بگذارید

