ما.

کی فکرش را می‌کرد که یک بچه گربه دوباره ما را وادار به حرف زدن با هم کند. وادارش کند به من ابراز کند که می‌داند قابل اعتمادم و می‌تواند پسرک‌اش را دست‌ام بسپارد. که موقع اضطراب مثل همیشه می‌توانم آرامش کنم. که تشکر کند. که لبخند بزند. در این مدت نامردی نکرده‌ام. اما گاردم را هم باز نکرده‌ام. گیج‌ام. تلاش که کنم یادم می‌آید که چرا این آدم را خط زده بودم. اما حوصله ندارم تلاش کنم. در این مدت آدم‌های مهم‌تر، خیلی مهم‌تر و عزیزتر از او در زندگی‌ام چنان جان‌ام را کشیده‌اند که دیگر حوصله ندارم به زخم‌های او فکر کنم. همچین حالی نتیجه‌اش این می‌شود که من هم بعد از مدتی مهربان می‌شوم. بعد از مدتی اگر بخواهد دوباره شروع کنیم من هم شروع خواهم کرد. و لابد دوباره طولی نخواهد کشید که هم را چرخ خواهیم کرد و لت و پارتر از قبل خداحافظی خواهیم کرد.

پاسخی بگذارید

