آخرهای سیزدهم تیر نود و شش.

خیلی زیبا بود. چهره‌اش، رنگ چشم‌ها‌یش، رنگ ومدل موهایش. تا از در وارد شد، هنوز نه به دار بود و نه به بار، اما به آنی با خودم فکر کردم که نه! من از پس این رابطه با آدمی این همه زیبا بر نمی‌آیم. بعدتر که از ملاقات‌مان گذشت به این حال‌ام بیشتر فکر کردم. عجیب بودم برای خودم. البته واکنش تازه‌ای نبود. من همیشه خودم را از آدم‌های از یک حدی زیباتر عقب کشیده‌ام. دلیل‌اش؟ فکر کرده‌ام که من در حد و اندازه این مقدار زیبایی نیستم؟ یا این مدل زیبایی که اتفاقا طرفدار زیاد دارد سلیقه‌ام نیست؟ این حال از نداشتن اعتماد به نفس و زیبا ندانستن خود می‌آید یا از ترجیحات شخصی؟

پاسخی بگذارید

