بیست و یکم تیر نود و شش.

نمی‌دانم چرا در جاده برگشت یادش افتاده بودم. یاد آن لحظه‌ای که فهمیدم چه کرده‌ام و دهان‌ام از کار خودم باز ماند. درست یادم نیست، اما آن فهمیدن هم شاید جایی وسط یک جاده‌ای بود. مدت‌ها بعد از آن شب. آن شب گفته بودم با من بیا و آمد. تن‌اش را لازم داشتم، برای آرام گرفتن. آرام گرفتن خواستن تن او که نمی‌توانستم با خودم ببرم‌اش. او برای من یک وسیله بود؟ همیشه؟ نمی‌خواستم‌اش برای خودش؟ انگار که نه. این اواخر دیگر نه. کمک می‌کرد نرسیدن‌هایم، از دست دادن‌هایم آرام بگیرد. مسکن بود. می‌آمد برای کمک. چه‌طور می‌توانستم؟ در واقع هم که نتوانستم ادامه بدهم. به این دلیل و دلایل دیگر تمام‌اش کردم. راهی جز تمام کردن وجود نداشت. وگرنه من ادامه می‌دادم. به کاری که دور است از من. و من را به‌تدریج از درون تهی می‌کند.

پاسخی بگذارید

