بیست و یکم تیر نود و شش.

سرخوش و پرانرژی بود. حال‌اش حال‌ام را بد می‌کرد. یادم می‌آورد که من در مدارش جایی ندارم. نه حال‌اش را خوب می‌کنم و نه بد. مدارش فقط جای یک نفر و یک مدل را دارد. ما مدل‌های دیگر تعریف نشده‌ایم. نیستیم. بیشتر خشمگین بودم. از این‌که من را به جایی رسانده که خودم را مقایسه کنم. با کسی که جایگاه‌ام اصلا قرار نبوده شبیه او باشد. که بخواهد این‌طور حسودی‌ام بشود. من جایگاه خودم را می‌خواستم. که تصور می‌کردم دارم. و یک روز فهمیدم که توهم بوده است. در جاده یاد این‌ها هم افتاده بودم. چرا؟

پاسخی بگذارید

