روزانه‌های رها.

ملال و سرخوردگی روی همه چیز سایه انداخته. کشت و کار اوضاع‌اش خوب است، اما نه به اندازه سال قبل. اوضاع خاک باغچه خوب نیست و من دیر وخامت اوضاع را فهمیده‌ام. کارهایی که کردیم کافی نبوده و جواب نداده و حالا هم وقت‌اش گذشته است. سفرهای تابستانی هم شروع شده. چیزی که باید حال را خوب کند. پارسال هم یادم است سفرهای اول حال‌ام خوب نبود. از خودم راضی نبودم. امسال هم همان حال هست. قصه و چالش زیاد داریم. اگر از پس‌شان بر بیایم حال‌ام به خودم بهتر می‌شود. اما فقط همین نیست. همیشه یک بخش مهم کیف دادن کار برای من همکاران‌ام هستند. کسانی که به کار کردن باهاشان افتخار می‌کنی، از دیدن‌شان می‌آموزی و از این آموختن لذت می‌بری. همکاران‌ام برایم هیجان‌انگیز نیستند. سر ذوق‌ام نمی‌آورند. همه این‌ها این تابستان داغ کلافه‌کننده را کلافه‌کننده‌تر کرده است. کار و لذت‌هایش چیزی است که همیشه من را نجات داده، که تنها نقطه امید باقی‌مانده روزهای کش‌دار خالی‌ام بوده. این بخش هم که این‌طور لنگ بزند دیگر چه چیزی می‌ماند؟

پاسخی بگذارید

